OJ oj, vad dålig jag är på att uppdatera!

Ja ni, vad ska man säga, vet inte ens när jag skrev sist. Har väl inte hänt så mkt egentligen det är mest sista veckan som det varit full rulle., 
Var iväg på min första riktiga hopptävling igår! Hur det gick? Ja, vad ska man säga, åkte i backen på första hindret när pållen la på en tvärnit, men vafan nu är debuten avklarad iaf! Nu är det bara att blicka framåt och på´t igen bara! :)
Har ridit Gullan alla dagar utan måndag denna vecka eftersom vi skulle tävla igår och idag hoppade vi lite eftersom gårdagen gick sådär sen var vi med på klubbdressyren idag och skrapade ihop hela 64%, är nöjd men kunde verkligen ha gått bättre om man säger så, ;)
-
Sitter just nu o tömmer iphonen då den har blivit full, vet inte hur lång tid det tar att få över alla bilder till datorn, men snart är jag färdig! :)
Händer väl inte så mkt mer i mott liv just nu, 
.
Tänkte faktiskt vara så snäll att jag bjuder på hoppfilmen från idag och dressyrfilmen, inte det vackraste alla gånger, men vafan! :)
 
 
Och det är bästa underbaraste Fia som har filmat mig! :) Världens snällaste som var till Finntorp två extra ggr idag för att filma/träffa mig! Kan man ha en bättre vän? :) <3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Sofia Johansson

Du hade gjort likadant för mig.. Det är det vänner är till för el hr??!!!❤️❤️❤️❤️

Svar: Verkligen! :) <3<3<3
Jennie

2013-10-13 @ 20:53:55
URL: http://soffiajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback