Uppdatering...

Bilderna hamnade visst innan, orkar inte fixa det nu ;) haha 
Vet att min uppdatering är väldigt dålig men jag har nästan aldrig min dator igång utan jag gör allt genom telefonen nu för tidetn! Men jag klarar inte av att skriva långa inlägg med mobilen, hatar det, skriver bara fel hela tiden vilket gör att jag låter bli! Blir bara så frusterarad, men här kommer lite uppdatering om julen!
Julen har känts som vilken annan dag som helst i början på november!! Usch hatar att det inte ens kunde vara lite kallt ute så man fick en gnutta julkänsla, men nejdå! Ingenting!
 
Startade julafton med att jobba och träffa lite roligt folk! Dem var en julaftonsritt i stallet så det var fullt med glada människor, dock fick jag ingen julstämning alls av det! Men men,
Vi avslutade med lite glöggmys innan alla drog hem till sitt!
Först hade vi lite julklappsbyten ;)
.
Dem bäste presenterna jag köpt i år, är absolut till Irre, Gullan och Fia.
Dem fick varsin tavla och Gullan fick ett täcke! ;)
.
Sen var det vanlig julafton hemma!
Lunch halv 1, kalle anka kl 3 och sedan fika med julklappsutdelning!
Ja sen var det ju än en gång över för i år! 
Men mysigt hade vi även fast julkänslan var som bortblåst!
Hade inte önskat mig något speciellt så fick lite flytta hemifrån grejer :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia Johansson

Är då tacksam för min julklapp.. Tack snälla<3

Svar: O jag för min, har dock inte hunnit prova dem än! Väntar på kylan! ;) <3
Jennie

2013-12-31 @ 11:43:41
URL: http://soffiajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback