Jul!

Ja ni, imorgon är det julafton o det känns som oktober! Julkänslan är som bortblåst och allt är bara konstigt! Men men vad gör man åt det liksom! 
Igår var jag bortbjuden på middag hos ingen annan än Fia och Mange, en super trevligkväll som gick allt för fort, precis som alltid när vi ses!
vi bytte även julklappar, jag fick ett par supervarma ridstrumpor så jag slipper frysa om fötterna! :)
 
 Och nu kan jag äntligen lägga ut bild på hennes present! 
 
Superfin tavla på henne o Ior! <3 
tusen tack för en toppenkväll! :) 
Har även fått present av två tjejer i stallet som jag skjutsar hem varje måndag! :) 
O sist men inte minst bakade jag Julgodis igår! 
Lyckades även få jävligt varm choklad på armen men inte spolade jag inte, utan försökte först rädda chokladen, vilket gick sådär! :/

Kommentarer
Postat av: Sofia Johansson

Tusen tack själv... Nu fattar Mange ännu mer varför ja kommer hem så sent på torsdagar🙈 Älskar min julklapp... Den ska få en fin plats❤️

Svar: <3
Jennie

2013-12-23 @ 10:28:59
URL: http://soffiajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback