Höstlov!

Ja det är ju inte höstlov för mig längre, men denna vecka har ändå känts annorlunda jämfört med andra! Har varit ledig på städet och bara jobbat på finntorp, morgonpass måndag tisdag vilket varit jätteskönt att sen barit ledig hela eftermiddagen ;) lite vardagslyx ibland! 
Ons-fre har det barit ridläger på finntorp så har bott där i tre dagar med 13 härliga ungar! :) 
Direkt när jag kom hem idag så fixade jag mig sen drog jag malin o linda till eskilstuna för middag och bio! Super mysigt! Men då vi inte kunde bestämma oss vart vi skulle käka så blev det donken till slut ;) haha 
kollade på någon konstig film som va helt okej! Inte en film jag skulle sett om inte dem andra velat, men va bättre än jag trodde! 
Filmen va slut strax efter 23 så då va det bara att åka hem, trodde vi ja?! 
Vi hade lyckats parkera i ett parkeringshus som stängde 23!!!! Suck! aja inget att göra åt det,  fick ta bussen hem 00.50 så nu två timmar senare Ligger jag äntligen i min varma nybäddade säng! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback