Trött

Ligger i sängen kl 21 en fredagkväll och ska alldeles strax släcka för att sova! Är så sjukt trött när jag går upp 5 varje vardag morgon! håller igång hel dagen sen kan jag självklart inte låta bli att va i stallet typ verje kväll också! Så får ju skylla mig själv men vad ska man göra? 
Hemma har jag ju absolut inget att göra, umgås hellre med massa härligt folk istället! 
Imorgon behöver jag inte gå upp förens 6 vilket betyder en timmes sovmorgon och jag lovar er, det gör extremt stor skillnad med entimme! ;)
efter jobbet imorgon ska vi till katrineholm för att hämta syrraN + att jag måste till bilrema för att köpa spolarvätska, har visst använt upp morfars ;) haha  
på kvällen blir det middag gos mormor o morfar sen en ordentlig sovmorgon på söndag för att sedan dra på riktig julmarknad på Taxinge slott! Har alltid velat åka dit och nu äntligen blir det av! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback