Söndagsmys!

 
Började dagen med att åka ut till stallet för att ta hand om Gullan! Hann ut innan ridskolan startade så red i ridhuset nu när det va så kallt/hårt ute. Gick super, nu har hon fått trava i en vecka och det har gått bra. Imorgon ska Irre galoppa lite med henne sen så är hon snart helt igång! (Y) skönt! 
mockade och fixade allt till Gullan innan jag åkte hem. stod och mockade i nästan en halvtimme bara för att jag kunde ;) så avkopplande! 
Sen hem direkt för att byta om o käka lite sen vidare mot Taxinge! 
Så nu har vi äntligen varit där efter många års prat om det! Dock var det inte alls som jag förväntat mig, men å andra sidan, vad är det? 
Köpte bara lite julgodis, julte och någe super gott bröd! 
Åkte hem lagom när dom hunnit tända alla fina ljus! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback