Urusel!

Jag vet jag är urusel på att blogga! men vad ska man göra, när jag har tid att skriva är det helt blant i huvet och när jag inte har tid så har jag hur mkt som helst som jag skulle kunna skriva om. Hade ju ett inlägg som jag skrev helt i huvet men som jag typ glömt bort till hälften! ;) haha lyckat!
.
Jag ju tala om att min bil har pajjat igen! -.- , påvä'g hem från eskilstuna i torsdags så stannade bilen helt plötsligt typ 100 meter innan ett tågspår så lite tur hade vi ju kan man säga!
Slutade med att vi fick bogsera hem bilen från skogstorp!! Bromsen fungerar ju inte heller när motorn är av, så hela vägen hem fick jag sitta och rycka handbromsen i varje backe! Tog ju en stund om man säger så. Nu är bilen iaf hos doktorn och beräknas ev vara klar på onsdag om det bara är det felet dom hittar. Dom tror att det kan vara ett fel till men måste fixa första för att få ett ordentligt svar!
Det rök ganska rejält också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback