Panik!

Mitt rum ser ut som ett bombnedslag och jag får panik varje gång jag går in i det.
Har verkligen inte haft tid att städa på väldgit länge, så sakerna har staplats på hög och det ligger saker bokstavligen överallt. Främst papper, jobbigt att bli "vuxen" och få massa papper hela tiden. '
Måste verkligen ta tag i det, men när ska man ha tid och ork samtidigt ;) haha
Jag har ju en kanin också som tar upp halva rummet, först hennes bur och sen är hon ju lös hela tiden, eller aa lös och lös är väl att ta i, skulle hon vilja kan hon hoppa vart hon vill i hela lägenheten men hon är ju en riktig liten primmadonna! Hon hoppar inte på golv förstår ni, utan jag har ett vikt påslakan precis utanför buren som hon får hoppa ut på och sen har jag en kattlåda på den där hon går på lådan. Hon använder aldrig sin bur till att uträtta några behov, dock så blev hon livrädd för något i natt när hon satt på lådan så när jag tände lampan i morse var det bajs och spån överallt kändes det som. Ja som sagt behlver städas. Men nu är det påbörjat så får väl ta lite i taget helt enkelt ;) jag är ju faktiskt aldrig därinne förutom när jag sover och jag får ångest varje gång jag ser det.
På torsdag fyller mamma år så då måste det vara i topp trimm för att ta emot gäster :P
,
Haha har man inget vettigare att skriva om så får ni stå ut med ett städ inlägg :P haha
Så här städat är det inte nu, men det ska bli, på den här sidan av kameran står min säng, sen är inte mitt rum större.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback