Ibland behöver man ställa sig på vågen...

för att godissuget ska försvinna! ;) haha nä skämt åsido :P
.
Ja nu är mina tre veckors praktik över hos Sara och det är back to normal som gäller. :/
Imorgon sätter jag min fot på skolan för första gången på 6 veckor om inte mer. Har inte varit i skolan sen vecka 7, riktigt skönt, men det gör det ännu värre nu när man ska tillbaka. Nu resterande vecka gäller det att plugga som fan, prijektet ska vara inne på söndag hoppas jag, men skulle itne förvåna mig om det är typ imorgon, då får jag sitta hela natten. Nä men jag har allt uppspaltat i huvudet, bara några få frågetecken kvar sen ska jag få ner det på datorn. Har skrivit nästan allt för hand bara för att inte bli distraherad av facebook och massa annat skit, så det har ju blivit endel skrivkramp :P haha
Nä men det borde inte vara så svårt att få till. Fast det brukar ju visa sig vara svårare än man trott. Men men, haha känner att detta inlägg är påväg neråt och att ni förmodligen slutat läsa för länge sen. Haha, skönt att bara skriva ibland utan att egentligen tänka på vad man skriver. Nä men allvarligt, red ett superduper dressyrpass på Sigge för Camilla idag, det var nog bästa ridpasset på jättelänge om man inte räknar med Pampas, det känns alltid bra på honom ;) haha. Mer om honom någon annan gång om ni vill veta :P haha
.
Ni får lite snygga bilder jag hittade på Hjelmskyls hemsida. Den bilder i motten tror jag det är dom har förstorat och satt upp på väggen i köket. Så himla snyggt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback