herregud vad dålig jag är...

..på att uppdatera.
.
Sen sist har jag hunnit med mkt:
- startat en till dressyrtävling(debuterat LA)
- Hoppat Rune för Annsie
- Haft praktik tre veckor hos underbara Sara-Li.
- Studentgrejerna har kommit, dock är det kvar på skolan, men på tisdag då jäklar!
Har säkert gjort mer roliga saker, men detta är det jag kommer på just nu och självklart förstår jag att ni vill veta mer om varje sak, men det får ni vänta lite med då jag inte orkar just nu. Men ni kan få en film från Annsie träningen som underbara Fia filmade! :) <3
.
 
Hade inte hoppat på tre veckor, men är helnöjd! :)
 

Kommentarer
Postat av: Fia

Filmar jätte gärna flera ggr❤❤❤

Svar: Tack :)
Jennie

2013-03-26 @ 15:38:30
URL: http://soffiajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback