Time flies!

Ja ni egentligen händer det inte så mkt i mitt liv just nu, men ändå gör jag saler hela tiden. Jag står lite och trampar, oroar mig för framtiden.
Minst en gång i veckan får jag frågan, vad ska du göra efter studenten?
Just nu känns det som om jag går omkring och bär på en stor klump av oro. Vad kommer att hända?
Jag vill inte börja mitt liv som arbetslös men jag är hller inte mogen att flytta till ett jobb vilket kan hända att jag måste göra.
Plugga är ingenting jag har tänkt göra nu direkt efter sudenten då jag för första gången i mitt liv är skoltrött, är jag det nu hur är det inte då i höst om jag ska plugga ca 3 år till?*
Jag tänker inte påbörja något som jag inte tänker slutföra!
.
Ja ni hör ju själva, jag vet varken ut eller in, eller jag vet exakt vad jag skulle vilja göra och jag har allt uppmålat i huvudet, men det krävs ganska mycket tur för att det ska inträffa över huvudtaget!
.
Jag kommer ihåg första dagen i 6:an som om det vore förra veckan och nu är det dags att ta studenten.
Som tur är har jag ju mitt nuvarande jobb och skulle det inte bli som jag vill, kan jag ju fortsätta att jobba helger och vissa vardagar till en början.
Många säger lev i nuet, men jag klarar inte riktigt av det när jag inte vet hur det kommer att bli.
.
det här blev ju ett rörigt inlägg, men va tvungen att få skriva av mig och det är ju faktiskt vad bloggen är till för ;)
En sak som jag är helt hundra på är iaf att hästarna alltid kommer ha en stor plats i mitt liv! <3

Kommentarer
Postat av: Sara Li

Det är vanligt att man känner så när man ska ta studenten, skolan är en trygghet man har och när man tar studenten så finns inte tryggheten där längre, och med ett jobb Så får man aldrig riktigt samma trygghet tyvärr, men det är så det är:) det blir bra ändå:) ses i kväll!
svar på din fråga:
Hinna måste jag, men hur det är frågan!;)

2013-01-22 @ 06:44:10
URL: http://slv.blogg.se
Postat av: fia

Ska du va på Finntorp 2 feb??? Ja ska dit hela dan. Kanske vi kan ses;-)

Svar: Ja, jag jobbar sen ska jag vara med och träna :)Då ses vi! :)
Jennie

2013-01-22 @ 19:12:02
URL: http://soffiajohansson.blogg.se
Postat av: fia

Gud så bra. Ses vi då;-) kram kram

2013-01-25 @ 21:56:37
URL: http://soffiajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback