Thats life, people!

Denna dag har varit ganska okej,
Har:
- Spenderat dagen med Sara, alltid lika roligt!
- Äntligen fått ordning på bilen,
- Den gick även igenom besiktningen
- Ridit två hyffsade ridpass på Bolle och Sigge.
Ja det kan man ju tycka är en ganska hyffsad dag, men allting känns bara så fel.
Kan inte riktigt sätta ord på vad det är, men mycket har med framtiden att göra, tänker mer och mer på det varje dag och tänker på hur fel det kan bli. Att jag inte hittar någe jobb och då blir arbetslös och bara går hemma.
Vet att många överlever på det också, men jag måste ha något att göra, vill inte inleda mitt vuxen liv med det.
Vet inte riktigt vad jag ska göra, skulle vilja fixa allt nu för att veta vad jag ska göra.
.
Stallet är det bästa stället när man känner såhär. Tystnaden och lugnet gör en gott.
Efter lektionerna idag gick jag upp med Sigge till privatstallet, då passade jag på att gå in till Bijou och mysa lite. Inne hos henne kan man inte vara på dåligt humör. Man står där och pratar och det känns som om hon förstår precis allt man säger, hästar när dom är som bäst! <3
.
Aja det  här vart ett litet depp inlägg, men det känns bättre när man får skriva av sig lite.
Känns tyvärr som om det kommer bli mycket sånt ju mer vi närmar oss studenten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback