Pengar

Jag har alltid varit en sån som har sparat mina pengar och fått dåligt samvete så fort jag har unnat mig själv något. Men nu i mellandagarna tänkte jag att nu fan ska jag handla lite till mig själv för en gångs skull men vad händer då tror ni? Jo jag handlar och dagen efter besiktar jag bilen, går den igenom? nej såklart inte!
Det va ju tyvärr inte bara några småfel utan bromsen högerbak ligger emot och det gör att det däcken itne riktigt vill snurra frivilligt eller vad man ska säga ;)
Sen lyser min airbag lampa vilket den tydligen itne får göra from januari 2012, den lyste ju när jag köpte den och den besiktigades i juni i år så jag vet inte riktigt hur det går ihop men men.
Sen var det någe fel på ljusställningen på någe halvlyse, men det va ju inte så farligt.
Hela kalaset tros gå på 3000 men det kunde bli dyrare eftersom dem inte vet vad det är för del på airbagen. :/ Suck!
Förra månaden var den inlämnad för att byta stötdämpare och byta ett bälte bak och det gick på 3000. Alltså 3000 två månader i rad! Varför varför varför?!?!?! Jag orkar inte.
Nä nu ska jag sluta klaga så mycket, men var bara tvungen att få ur mig lite frustration.
(Kan förövrigt berätta att det står minus på mitt konto efter att den varit inne, tur man har sin egna lilla bank att vända sig till!)
Helvetesbil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback