Okej,

Denna helg har gått i ett nafs, men ändå har jag inte gjort någe typ,
Jobbade mellan 6-14.30 igår och när jag kom hem vart det bara  mys framför tv:n sen in till mormor och morfar för att hälsa på deras gäster, sen åt vi även lite där. Direkt när vi kom hem strax efter 10 svängde jag direkt in i badrummet för att borsta tänderna och sen sova!
.
Idag hade jag utsläpp så började 7, morgonen började inte bra, men blev bättre vart eftersom.
Kändes som om jag var överallt idag, sprang fram och tillbaka över allt hela tiden, men klart vart det ju iaf.
Vid 12 hade vi FRUST möte och nu har vi gjort en grovplanering för året, :)
Efter mötet skurade jag litegolv och drog sedan ut en tur på Bobo. Var jättetaggad på att "trimma" lite, men ville ju även rida ut. Det löste jag genom att slänga på dressyrsadeln och rida lite dressyr på vägarna istället :) Gick sådär då det var lite isigt i mitten av vägarna så det blev inte så avancerat. Tränade på att sitta ner i den mer framåt traven och det gick väl sådär. Jag har kommit på vad mitt största problem är i ridningen, har nog vetat om det  hela tiden men försökt förtränga det. Jag är så jävla lat! Så fort det tar emot slutar jag vilket gör att jag aldrig får till den där underbara känslan. Det värsta är vänster sidan, då jag gärna släpper den sidan helt då det är "jobbigt" för mig att ta igenom där. Men nu har jag börjat med att jag rider Bobo mycket vänster ställd eller helt rak för att inte tappa vänster sidan, för jag förböjer gärna åt höger.
Så just nu tänker jag vänster, vänster, vänster!
Måste fråga ridläraren i skolan om jag kan få hästar som är lite svåra att sitta på och sedan rida mycket utan stigbyglar för då kan jag inte fuska, då ska jag sitta där och ingen annat!
.
Just det, nu är jag typ anmäld till min första tävling ;) Är dock reserv så hoppas på att några hoppas av så jag kommer med! :)
Så nu gäller det att trimma som tusan så det blir bra resultat också!
.
Nä nu ska ni slippa mitt babbel, lär ju inte va någon som försår ändå ;) haha, så här ser det ut i min hjärna just nu, väldigt rörigt!
<3

Kommentarer
Postat av: Ronja

Vart ska du tävla? :)

Svar: I mariefred! :)
Jennie

2013-01-28 @ 19:07:15
URL: http://ronjaahultman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback