oj här var det segt..

Nu var det några dagar sen jag skrev, händer inte så mkt i livet men ändå har jag itne haft tid att skriva något ;)
.
I tisdags hade vi fysträning på idrotten och nu i efterhand var jag nog för ambitiös då jag knappt kunde gå igår ;) haha det blev ju inte bättre av att jag red på hopplektioner samma kväll heller. :P
Hoppade först Bolle och sen Bobo, fick bra med båda, dock ganska stor skillnad på dem ;) haha
,
Igår var det dags för dressyrlektion igen på Vilsta och jag hade Rio. Och det gick super, en sån dag där alla i gruppen var nöjda och det är så härligt när det blir så :) Allting släppte och han svarade till slut jättebra för hjälperna. Han kan annars bli lite seg och inte ta hjälperna direkt men idag gick det riktigt bra. Vi fick rida fram lite själva vilket gjorde att jag fick göra lite som jag ville. Jag började med att rida på mycket framåt först, sen gjorde jag massor med avbrott och igångsättnigngar, där jag ställde fkravet att han skulle lyssna på minsta lilla hjälp. Till slut vart han svårare att bromsa istället för att få igång, men hellre det tycker jag.
.
Efter den lektionen kunde jag knappt gå så att köra hela vägen hem var inte jätteroligt ;) haha
Idag jobbade jag och det tom emot ganska rejält, men det släppte vart efter och imorrn är det dags för ridning igen så får se vad kroppen säger då. Man känner ju att man lever iaf, härligt! :)
 

Kommentarer
Postat av: Ronja

Nu är veckans bloggvinnare utsedd , gå in och kolla om just du vann :D
Kram!

2013-01-18 @ 19:24:04
URL: http://ronjaahultman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback