Jobbar

När det här publiceras är jag säkert redan på jobbet. Idag gör jag en liten specialare, börjar tidigare än vad jag ska och tar en paus på mitten för en uteritt med Lisa :) Trevligt!
.
Jag har en fullspäckad vecka framför mig:
Måndag:
  • Lämna in bilen kl 7
  • Praktik, mocka och släppa in hos Sara
  • Camillaträning x2
Tisdag;
  • Skola 8.30- ca 14
  • Sara li träning
Onsdag
  • Specialidrott på Vilsta
Torsdag
  • Jobbar
Fredag
  • Vanlag ridskoledag på Vilsta, dock med forder föreläsning
Lördag
  • Jobb 6-15
Söndag
  • Styrelsemöte 10-12
  • Jobb12-17
Ja, där här ni min vecka ;) Ser egentligen inte annorlunda ut mot mina vanligt veckor, sä nu vet ni hur mitt liv ser ut ;) haha
Så skönt att vi inte har så mycket riktigt skola nu för tiden. Jag är inne på skolan en dag i veckan och det är inte mig emot direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback