Dressyr

 
 Denna vecka har blivit en riktigt dressyrvecka, inte mig emot! :)
Avslutade förra veckan med en dressyrkurs för Camilla men Bobo, gick riktigt bra, mer bitar börjar falla på plats :)
I måndags var det dags för dem vanliga Camilla lektionerna igen och Kalinka och Bolle var dem som fick trimmas lite.
Kalinka var riktigt fin! Bolle också efter en stund :)
.
I onsdags var det dags för specialidrott. Fick då rida Rio som är ca 170 i manken men världens snällaste :)
Riktigt fin var han i höger varvet, i vänster varevet sabbade jag allt, hade även bråttom hem så fick avsluta tidigare för att hinna.
.
Och till sist igår var det vanlig ridning i skolan och jag fick rida Krizz, en 5 årig häst som varit med i deras unghästprojekt under förra året. och i höstas har han blivit riden av ridlärarna så han är väldigt grön för sin ålder. Men vilken häst asså! Helt min typ av häst, verkligen jättefin när jag väl vågade rida ;) haha
.
IDag tänkte jag dra ut till Finntorp och rida lite på Bobo, får se vad vi hittar på :)
En bild på mig och Michelle får duga, måste verkligen få någon att fota när jag rider.
Någon frivillig? :P
 

Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag kan fota när jag köpt kameran och det är nog i vår , haha :)

Svar: Ja, vad bra! :)
Jennie

2013-01-11 @ 14:17:36
URL: http://ronjaahultman.blogg.se
Postat av: Ylva Larson

Vi kan ju fota varandra då!? För ingen vill fota mig heller xD

2013-01-12 @ 22:43:16
URL: http://ylvalarson.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback