Bijou

Har motionerat Bijou två dagar i rad nu. Igår släppte jag henne först sen tömkörde vi lite. Va så trött så jag orkade inte springa efter så mkt så blev lite halvdant :P haha
Idag longerade jag henne :) Super fin båda dagarna :)
.
Satt precis och rensade lite i min dator, och hittade lite bilder som inte är så gamla men som jag tänkte lägga upp iaf. 
.
När dem här bilderna togs så visste jag inte hur det skulle bli med Bijou, ena dagen skulle hon åka nästa dag va hon kvar och i slutänden kunde det inte ha blivit bättre. Underbara Frida tog henne på foder! :) Så skönt att veta att hon har det så bra som hon bara kunde få det, ett stort plus är ju att jag får gosa med henne hur mkt jag vill ;) och  att jag får motionera henne när inte Frida kan :)
.
 
På den här bilden ser jag lite sur ut men Bijou är fin :)
På den här är jag nöjd med mig själv, men Bijou blundar!!
Någon som är bra på att redigera och kan flytta det öppna ögat till den snara bilden kanske?? ;) haha
Hade varit en perfekt bild att skriva ut annars :)

Kommentarer
Postat av: Frida/Ruby

Naw vännen tack för de fina orden <3

Svar: :) <3
Jennie

2013-01-14 @ 20:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback