Veckoschema

Nu är jag hästvakt åt Rune ett tag då Helena är i Thailand(inte alls avundsjuk!)
Men då krävs det lite planering i mitt ostrukturerade liv för att jag ska få ihop allt, och nästa vecka har jag hela två pållar att sköta om :) Som tur är har jag ju lov så hinner rida och fixa på dagarna :)
Ska försöka rida ut så mkt som möjligt.
.
Idag: Borstade och pussade på Rune då det va alldeles för mörkt för uteritt och ridlektioner i ridhuset
Torsdag: snabbt hem efter skolan för uteritt innan det blir mörkt
Fredag: Jobbar jag ev, så får se om jag hinner med att rida ut innan det blir mörkt.
Lördag: En annan tjej kommer och tömkör honom. Motionera Bijou på något sätt troligtvis longera.
Söndag: jobb + årsmöte så får de om jag hinner rida Rune innan det blir mörkt annars blir det lite lätt arbete i ridhuset, + tömköra Bijou.
Måndag-Tisdag: Studentkryssning!!! :) (Emelie har Rune) Bijou vilar.
.
Resten planerar jag när jag kommer närmare, Bijou har jag hela nästa vecka och Runa fram till 3 mars, men jag är ju i Flyinge 26 feb-1mars så då kommer en tjej som heter Emelie och tar honom.
Roligt när det är fullt upp :)
 

Kommentarer
Postat av: Frida/Ruby

STORT TACK fina, fina vän för att du ställer upp som hästvakt, du är guldvärd vännen <3 stor kram <3

2013-02-13 @ 22:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback