Söndag

Körde igång klockan 6 idag med för att hinna med allt innan årsmötena.
En lång dag helt enkelt. När mötena väl var avklarade hänge jag med Lisa ut på en tur med Rune.
När vi var tillbaka från vår uteritt i mörker så var det bara att börja med nästa häst, lilla Bijou. Henne tömkörde jag inte och hon va så himla fin, som alltid!
.
Imorgon är det äntligen dags för studentkryssning, men innan det ska jag iväg till Sara-lis stall för att mocka år henne sen hem fixa det sista och kanske packa lite kan ju vara bra :P haha
Nä ni nog tjatat från min del, sova vore ju en underbar idé med tanke på allt som ska fixas imorrn :)
.
Så här såg det ut när jag kom till jobber i fredags :P
+ graderna är äntligen här!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback