Som vanligt..

Jag ska nog sluta lova er inlägg, då det aldrig händer ;) haha
När jag väl sitter vid datorn somnar jag nästan, men idag åkte jag hem tidigt för attb ta det lite lugnt för det tycker jag att jag förtjänar ;)
.
Helgen skulle jag berätta om, är ju inte så intressant förutom att Ylva har flyttat :(
I lördags kom hon och hämtade Dino och just nu är det ett stort tomrum i stallet! Ingen Dino som skrapar tänderna mot gallret så fort han vill ha uppmärksamhet, ingen Dino som gör alla hoppträningar till något dunderroligt, genom att fara fram som en pansarvagn och knappt veta vart han har sina ben. Men framförallt ingen glad Ylva som är i stallet längre! :/
På helgerna när jag jobbar va det en höjdpunkt på dagen när Ylva kom ut, så himla skönt med folk som istort sätt alltid är glada! :)
Hoppas iaf att Ylva och Dino får det bra hemma i Värmland och att han sköter sig utan vårt underbar ridhus ;) haha

Underbaringar :)
Det här kommer man sakna lite ;) haha när bommarna efter Dinos fina hopp flyger åt alla håll :P

Kommentarer
Postat av: Ylva

Fan Jennie! Nuu fällde jag en liten tår! :') Kommer sakna er och Finntorp helt grymt mycket! <3

Svar: Det va alldeles för lugnt på träningen igår :(Du måste lova att du håller igång bloggen så man man följa er två! :) + att du hälsar på mkt ;) <3
Jennie

2013-02-13 @ 19:11:53
URL: http://ylvalarson.com
Postat av: Lisa Brännström - Dressage By Lisa

Haha, härligt rolig den sista bilden var!

2013-02-21 @ 12:06:12
URL: http://dressagebylisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback