Rune

Igår var jag med på en hoppträning för Sara-li på Rune. Rune är en stor( med betoning på stor) häst som är helt underbar. Tog dock halva lektionen att rida in mig på honom ;) haha, han är verkligen enorm i hela kroppen. :P
Verkligen jättefin häst.
Vi började med att rida serpentiner över lite bommar och det kändes som om jag var ute och åkte buss ;) haha
Han va så stor så det var massa häst att rida ihop, och han va pigg också. :)
.
I början skulle vi galoppera över tre galoppbommar med tre galoppsprång mellan varje och det var ritkigt svårt tyckte vi både, det blev 2,5 galoppsprång hela tiden, jag fick verkligen räta upp mig och hålla om som tusan, riktigt trött va ja efter den övningen :P
Sen började vi hoppa lite och vi hoppade en liten sick sack bana över medellinjen, gick jättebra! Han hoppar så himla mjukt. Jätteroligt va det att hoppa honom! Han tyckte också det va roligt, efter näst sista hindret körde han ner huvudet och började studsa fram, haha så söt :P
.
Hittade ingen bild på Rune så här får ni på hans pappa Radiator ist :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback