Hoppträning

Hoppade Rune igår igen :) Gick väl lite bättre än förra gången, men det är så ovant för mig att hoppa en så stor häst ;) Han hoppar verkligen med ryggen också vilket gör att det känns lite roligt :) haha
Jag är ju van med Sigge och han hoppar mig ur sadeln ibland också, men är typ hälften så liten i kroppsmassa så det är ju inte alls lika extremt :P haha
Men Rune är så himla rolig att hoppa då  det känns lite som att det bara är att styra, han är liksom ute och hoppar med mig, Han vet precis vad han ska göra, underbar!
Ska se om någon kan filma nästa gång :)
Dock kommer jag inte kunna hoppa på tre veckor :( Men ska se om jag kanske kan hoppa för Lisa någon dag ist ;)
.
Har ju fortfarande inte tagit en bild på honom, får försöka fixa det under dem närmsta dagarna :)
.
Hoppade Bolle innan på ridskolelektionen och han va jättefin! Hoppade super och jag kunde reglera honom lite som jag ville, inom hans gränser så att säga ;) haha Men superfin va han iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback