Helgen som gått

Dessa tre dagar har gått riktigt fort och jag har spenderat 90% av tiden i stallet.
.
I fredags jobbade jag hela dagen och när jag väl var färdgi drog jag och Rune ut i skogen med Svante och Strong. Red inte så långt då det blev mörkt.
Efter det hade jag laddat batterierna och tog ett dressyrpass på Bobo. Testade ett annat bett och red exakt samma övningar som på Pia träningen och han blev så himla fin!
Körde igenom LB:1an några gånger och hade det varit tävling hade vi nog blivit placerade iaf! Herregud säger jag bara, en sån känsla som man kan leva på hur länge som helst! :)
Ville inte sluta rida!
Här har ni äntligen en bild på Rune! :)
Det är långt ner till marken kan jag lova! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback