...

Ja ni, uppdateringen går verkligen upp och ner nu för tiden. Har väl inte skrivit sen i typ tisdags?
.
Aja, jobbade iaf i onsdag och det kändes väl lite lagom segt sådär, men ändå va jag snabbare än vanligt ;) haha hur nu det kunde gå till, men åkte hem och hämtade ut mina efterlängtade stövlar efter jobbet :) och som jag misstänkte fick jag inte på dom :P haha men det va ju bara att lämna in tänkte jag. Dock va skomakaren sjuk och har stängt tills på lördag. Typiskt att det händer när just jag ska dit, vilket händer en gång var tionde år typ. Men men inget att göra åt, får ge morfar diriktiv så kanske han kan lämna ner dom på måndag då jag är borta hela dagen och sedan åker jag till Flyinge på tisdag och kommer hem fredag. Sen tisdagen efter är det tävling så skulle gärna ha dom då. Aja vi får se hur det blir med den saken helt enkelt.
Åkte iaf tillbaka och plockade in hästarna igår också, så passade på att rida ut en sväng på Rune, vi galoppade lite. Han bestämde sig även för att i stort sätt allting var farligt.
.
I dag tog jag en välförtjänt sovmorgon och va faktiskt hemma över lunch och åkte sen till stallet, vilket inte hänt på länge :P Longerade Bijou ute i paddocken i snön, riktigt effektivt! :) Följde med Lisa på en dressyrtävling idag. Hon tävlade Qaprilli och det gick helt okej, deras första tävling på kandar!
Rune fick vila idag vilket betyder att nu är det ridning/longering alla dagar fram tills jag åker typ. Kanske ska göra ett schema så jag får ihop det :)
Imorgon: Troligtvis ridhus efter kursen och dylikt. Rider med på en kurs vid 5 och hinner inte ta Rune innan det så jag jobbar till 4.Bijou ska hinnas med också. 
Lördag: Skogen efter jobbet
Söndag: Följer med Lisa på tävling, så antingen skogen i mörker när vi kommer hem eller ett lätt pass i rudhuset.
Måndag: Longering på banan eller ett pass i ridhuset då jag inte har möjlighet att rida förens halv 8 kanske.
Tisdag-Fredag har Emelie honom och på lördagen kommer Helena hem igen, :)
.
Så har det sett ut och kommer se ut dom närmsta dagarna, blir ett tråkigt inlägg utan bilder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback