Blickar framåt!

Just nu ligger jag nog och sover om jag känner mig själv rätt, eller så kanske jag är vaken och mår som jag förtjänar ;)
.
Men tänkte iaf skriva att just nu känns det som om livet äntligen rullar på som det ska igen.
Jag va nere i en svacka för några veckor sen som gjorde att jag började grina istörts sätt för allting. Spelade ingen roll vad någon sa, jag tog allt på fel sätt och allt blev bara pannkaka. Men som ni vet så är jag sån som adrig skulle lägga mig ner och ge upp, utan jag fortsatte och umgås med alla underbara människor, gick till skolan och jobbet och  nu känns den som om allt vänt. Jag är så himla glad ingenting, allting känns möjligt, oroar mig inte lika mycket för framtiden utan lever mer i nuet och det känns så himla bra.
.
Jag har alltid varit den som sagt till alla andra att rycka upp sig, inget kunde någonsin få mig ner i en svacka, grina för saker som inte betydde något för mig är inget som någonsin hänt mig, men nu kände jag att det är faktiskt inte så svårt att komma till en gräns där allting bara rasar. Vad som gjorde det för mig kan jag inte svara på, tror att jag helt enkelt är en person som tänker alldeles för mycket istället för att just leva i nuet. Jag tänker alltid ett år framåt, vad gör jag då? ska jag plugga vidare, jobba, flytta hemifrån? ja allting på en gång och visst det kan ju vara bra att planera sitt liv framöver, men just nu trivs jag så himla bra med mitt liv så jag vill inte förstöra det geonom att tänka så och må dåligt över det. Jag vet på ett ungefär hur mitt liv kommer se ut framöver och det nöjer jag mig med just nu! :)
.
Ni som orkade läsa, bra gjort! Vet inte om jag hade orkat läsa själv ;) haha
Ni ser ju själva hur mina tänkar kan snurra ihop det ibland. Nu tänker jag lägga ner allt vad funderingar heter och ha en helt awesome studentkryssning med alla mina underbara vänner! :)
Livet när det är som bäst!
Ren glädje! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback