Rubrik

Hej allihopa!
Vad har hänt sen sist?
Jo jag har haft påskov, mitt sista lov någonsin! Känns väl sådär, men ändå skönt att slippa skolan ett tag, sen får vi ju se om jag kommer plugga vidare sen. Hade ju tänkt att plugga på distans till ridlärare, men det blev inget av i år då jag för det första var tvungen att åka dit på ridprov i april med den häst jag tänkt ha under utbildningen, den ska då kunna hoppa 1.10 och gå LA dressyr. Då jag inte har en häst är det ju lite svårt ;)
Och även om jag hade så är inte jag där psykiskt eller kunskapsmässigt än att hoppa den höjden. Så det får helt enkelt vänta ett år, sen får vi se hur det blir i höst med jobb och så. Om jag har råd och tid kanske det kan bli en foderhäst av någe slag ;) vem vet :)
.
Projektarbetet är äntligen klart och inlämnat, dock tror jag att jag ev knappt kommer få ett g, men vi håller tummarna ända in i det sista! :)
Så trött på skolan så det finns inte. På tisdag är det dags för svenska nationella :( usch, inte långt kvar nu!
.
I lördags var det exakt 1 månad kvar tills min 19-årsdag och exakt 2 månader kvar tills studenten! Åh får snart panik över hur fort tiden går, snart sitter man på ålderdomshemmet och tänker tillbaka på ens liv! Haha nä inte riktigt kanske men iaf :P
Nu måste jag strukturer upp min lite, skicka ut inbjudningar till studenten, men då kommer redan nästa fråga, vilka ska jag bjuda? För dem flesta är det inte inte så svårt, bjud hela tjocka släkten. Men jag har ju inte så mkt till släkt, eller egentligen har jag en stor släkt på pappas sida, men har ju ingen kontakt med den sidan, då dem tog avstånd efter en viss händelse och jag tänker inte ta första steget där kan jag säga! aja, nog om det.
Mamma har ju inte syskon, så det är ju jag, mamma mormor morfar och nathalie som är vår familj/släkt. Sen har ju mormors alla syskon men vi har inte så bra kontakt. Aja vi får helt enkelt se hur vi gör!
Ska iaf bjuda lite vänner också :P Får väl bli en mysig middag med några istället för ett stort släktkalas kanske?
Aja det tåls att tänka på iaf!'
Ni får ha det så bra! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback