länge sen sist!

ja ni får.väl helt enkelt.stå ut med att jag uppdaterar när jag hinner och har lust. :-)
just nu är det mitt sista lov någonsin! underbart men ändå hemskt. För inte en dag utan att jag tänker på framtiden, vad vill jag egentligen med mitt liv. Det är sånt tiden får utvisa helt enkelt!
.
Idag hjälpte jag Sara först på hjelmskyl sen drog jag vidare till henne för att mocka och plocka in hästarna. Sara skulle iväg på en pay n jump med tre unghästar. hoppas verkligen det gick bra för henne! :-)
.
Imorgon ska jag lämna in mina stövlar till skomakaren sen hoppträning med Rune på kvällen, utöver det har jag inga planer alls. har inte ens ställt klockan och det är väl kanske ett halvår sen sist. är jag ledig har jag alltid någe annat inplanerat men imorgon blir det en ordentlig imorgon, vaknar säkert sju bara för det :-/
.
God natt gott folk! :-) <3

Kommentarer
Postat av: Sofia Johansson

Glöm ej att lägga upp filmen från igår❤❤❤❤❤

2013-04-03 @ 12:29:28
URL: http://soffiajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback