sova

Ligger i sängen och ska sova, men tänkte uppdatera er lite först :-)
Började morgonen med lite plugg och lite nödvändigheter. Efter det drog jag ut till stallet och putsade lite på Bijou och idag kunde vi ta vår efterlängtade promenad.
Fota även en massa i det hyffsat fina vädret, ni får bilderna när jag har tid :-)
Efter det käkade jag lunch med agnes och drog sedan vidare mot mellösa för att plocka upp becca. Vi drog redan vidare till nästa becca i hållsta. :-)
Hon visade oss när hon och sin hårt klicker tränar, riktigt roligt att se. Blev jättesugen att börja på någon häst.
Tid halv fyra drog vi in till stan för att plocka upp johanna och veronica sen drog vi till strömsholm för studiebesök. Roligt var det! :-) men nu tänker jag ta och sova, god natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback