Pluggar..

Idag åkte jag ut till Finntorp på morgonen och hjälpte Agnes och Jennifer att mocka lite, sen drog jag vidare mot Eskilstuna för en ridlektion. Den här dagen har känts så himla tråkig, regn och humöret har legat på botten hela tiden.
Under ridningen kände jag mig så trött/trög så det gick inte så bra. Jag kunde helt enkelt inte engagera mig ordentligt. Vet inte vad det är, en höst depression kanske?
.
Drog iaf tillbaka till Finntorp efter ridningen och pysslade med Bijou, putsade henne riktigt noga och redde ut man och svans så hon var jättefin, skulle sedan gå en promenad med henne även fast den duggade, dock öste det nästan ner när jag var klar så nyputsad och fin fick hon vandra in i boxen igen ;) haha
.
Orkade sedan inte vara kvar för att kolla på lektionerna eller umgås med folk, så jag drog faktiskt hem. Och har hunnit med endel, städat bilen då mormor ska ha den i morgon och jag ska ha deras, mormor har test kört den också borde nästan ha en övninskörningskylt på ;) haha nädå, hon har ju inte kört manuell bil på jättelänge så tycker faktiskt att det gick riktigt bra för henne. Fick typ bara 4 motorstopp kanske :P haha
 och nu sitter jag och pluggar!
.
Anledningen till att jag tar deras bil i morgon är att vi ska till Strömsholm med skolan och eftersom inte mitt mittenbälte fungerar och ska ha full bil så tar jag deras :)
.
Ja det var väl allt jag hade att berätta för stunden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback