Ledig...

Idag va jag ledig eftersom vi va på strömsholm igår. 
Spenderade såklart dagen på Finntorp. :) Red först Dino, gick väl sådär, sämsta passet hittills tror jag, iaf i början mot slutet var han jättefin och avslappnad :) Men det hände så mycket saker utanför ridhuset som han hörde men inte visste vad det var för någe så det blev som det blev. 
Åkte hem en snabbis runt lunch för att bära ut vår gamla soffa och fotölj, men åkte tillbaka igen för att pyssla med Bijou och gå en promenad med henne :) Sen hjäläpte jag Agnes att plocka in alla hästar, sen drig jag iväg på ett hemligt uppdrag ;)
 
<3

Kommentarer
Postat av: Frida/Ruby

Naw vilken superfin bild på dig och din bebis Jennie :)

Svar: Tack :)
Jennie

2012-09-28 @ 22:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback