Laddar inför en ny vecka :)

Började vid 13 idag så tog en lååång sovmorgon ;)
Efter att jag gjort stallen så red jag ut en sväng på Sigge med Lisa och Karlsson, kul :)
Efter det hjälptes vi åt att ta in alla hästarna :)
När alla var inne gjorde jag iordning Dino och red ut en sväng med Svante och Strong. Han skötte sig helt utmärkt, blev lite rädd en gång men det va nästan kolsvart och ingen såg vad det va så blev själv lite rädd ;) haha
Fullmåne och mörker va inge riligt kände jag :P
Men det blir ju mörkt så himla tidigt nu, halv 8 va det kolsvart ute! Helt sjukt om några veckor blir det ju vinter tid och så då blir det mörkt jättetidigt. 
Nu gäller det att slänga fram alla reflexer!

Här får ni en failbild på mig och Bijou ;) haha
Skulle pussa henne men blev nockad innan så vågade inte :P HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback