I morgon är det måndag...

...tänker många utav er och önskar att det vore fredag, men själv så är det tvärtom. Det är i veckorna jag har chansen att vila upp mig inför helgens jobb. Jag har ju så pass himla lyxigt schema så det är ingen större ansträngning för mig att gå till skolan :)
Kan ju rabbla upp det här lite snabbt :)
Måndag: Praktik hos Sara Li
Tisdag: Vanlig skoldag (tråkigt)
Onsdag: Specialidrott dressyr en timme på eftermiddagen, 13-14 eller 14-15 
Torsdag: Eget arbete, med andra ord "ledig"
Fredag: Ridskolan med skolan ;) 
.
Så ni kanske förstår varför jag tycker att det är lyxigt i veckorna. 
Sen jobbar jag ju varje lördag och söndag så det är helgerna för mig som blir ansträngande. Men det är ändå så himla skönt varje månad när lönen kommer att veta att man tjänat ihop pengarna helt själv. + att det är kul att gå upp kl 5 vajre lördag för att åka till jobbet. Visst ibland vaknar jag och tänker vafan gör jag det här för, men så fort man klivit upp ur sängen försvinner dem tankarna :)
Kan inte annat än säga hur lyckligt lottad jag är som har ett jobb som jag älskar!

.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback