Hoppning

Den senaste tiden har jag hoppat väldigt ofta. Den här två veckor har jag hoppat tre gånger i veckan och det hjälper verkligen mig att våga!
Helt underbart att inte behöva vara rädd så fort jag ser ett hinder.
Idag knöt det sig i magen för första gången på länge. En oxer mitt på långsidan dock med en bom och
sen tre galoppsprång mellan. Det är nog det värsta jag vet att hoppa ett enkelt hinder. Det är aldrig höjden jag bryr mig om utan det är rädslan för att komma helt åt helvete fel och krascha. Det har aldrig hänt mig men det är det jag är rädd för.
Det bästa för mig är att hoppa serier så jag får jobba med avståndet till första bommen sen ska man bara rinna igenom. Men det är min stora svaghet i ridningen så det ska det jobbas med massor :-)



Dino sover så sött:-)

Kommentarer
Postat av: Karina

Kan säga att det inte märktes alls iaf! Såg jättebra ut! :)

Svar: Tack :)
Jennie

2012-09-21 @ 09:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback