Äntligen!

Äntligen hade jag någon som kunde fota när jag red igår! :)
Underbara Ronja var med när jag red Dino, så nu ska ni får lite bilder. 
Eftersom det regnade fick vi vara inne så bilderna är ju därefter, men jag är helt klart nöjd. Stort tack Ronja för bilderna :) 
Avsaktning ;)
Oj handen är ute på promenad ;)
Här testar vi på och sitta ner på Dino, riktigt svårt vill jag lova ;)
HAHAHAHA, kan inte annat än skratta!!! XD
Ja ni, konstruktiv kritik mottages ;) haha
Vågar ju knappt erkänna att vi hade sitsträning i skolan typ 4 timmar tidigare :P
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida/ruby

Gud superfint Jennie, såg ju superfint ut :) du och Dino verkar ju passa som handen i handsken verkligen :)
Kram

Svar: Tack :)Kram!
Jennie

2012-09-23 @ 10:24:32
Postat av: Ronja

Vi får ta andra bilder sen när det är finare väder. :)

Svar: Ja det får vi göra! :)
Jennie

2012-09-23 @ 12:12:39
URL: http://ronjahultman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback