Underbar dag!

Vet inte vad det var med mig, min i förmiddags mådde jag så himla bra. :)
Var hur glad som helst och super nöjd över veckan som gått, men nog tjatat om det ;)Dock sjönk humöret vart efter dagen gick, eller inte humöret men jag blev trött.
Red Rune idag igen och skrittade runt sjön med Lisa och Karlsson, mysigt i det fina vädret :)
Det finns inge bättre än en skrittur i det fina vädret med trevligt sällskap :)
.
Inte gjort så mkt sen jag kom hem utan bara suttit här vid datorn ;) faktiskt pluggat lite och nu ska jag även skriva klart min jäkla projektplan tänkte jag. Tycker dock att det är riktigt svårt att skriva en tidsplan för hur jag ska göra då det är så lång tid som ska planeras, men det är väl bra att lära sig ;P
Hoppas att det blir ett bra projekt, roligt är det iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback