Tiden går så fort..

Kan inte förstå vad det är som gör att tiden går så himla fort hela tiden.
På senaste tiden har en fråga kommit upp många gånger och jag vet aldrig vad jag ska svara.
Frågan är ju såklart, vad ska du göra efter skolan?
Jo, saken är den att jag börjar bli riktigt stressad över det då jag egentligen inte har en aning om vad jag ska göra. Vill inte sätta mig vid skolbänken igen för att plugga i några år till, orkar verkligen inte det just nu.
Skulle vilja börja jobba direkt och jobba iaf i ett år så jag får ltie skol ledigt sen får vi se vad jag gör. Men under det året jag jobbar funderar jag på att plugga på distans till ridlärare. Kommer inte ihåg vad den heter just nu, men så är planen just nu. Men jag kommer hinna ångra mig flera gånger. Har ju även funderat över att gå på verta yrkeshögskola(?). Men då va man tvungen att ha häst tror jag. Och det är ju inget jag har råd med i dagsläget heller. Jadu, tiden får väl helt enkelt utgöra vad som händer. Hatar verkligen att inte ha en klar plan på vad som ska göras. Inför gymnasiet då var det så enkelt, man täknte knappt utan tog det man tyckte var roligt.
Nej nog tjatat om detta, måste söka runt lite på olika saker för att se vad jag ska göra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback