skola...

Idag var det dax för veckans enda dag inne på skolan :) 
Vi gjorde inte så mycket, på förmiddagen kollade vi på en folm, Jean Ayre eller vad den hette sen efter lunch spelade vi in en dans på idrotten och sen slutade vi. Så det var ju inte så ansträngande jobb. 
När jag kom hem "sov" jag en stund sen drog jag vidare till stallet för att borsta Bijou och sedan hoppträna :) 
Gick super! :D
.
I morgon ska jag upp hyffsat så jag hinner skritta ut en sväng på Ratata och sedan drar jag vidare mot Eskilstuna för special idrott, hoppas man kan få en liknande känsla som i fredags då det gick så jävla bra! :)
Sedan blir det nog hem och sova middag en stund om jag hinner sen vidare mot stallet och ta hand om småttingarna :) 
En fullpackad dag, precis som dem flesta :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback