Sådär..

Nu ska jag försöka igen, men det är väl så att ibland skriver jag varje dag och har inget intressant att skriva om eller så skriver jag några dagar i veckan och skriver lite längre inlägg. Det är väl som det är :)
.
Har iaf haft praktik hos Sara li hela veckan och det har varit den bästa veckan på länge måste jag säga :)
Kan lätt leva med att hjälpa henne varje dag :) haha
Det är så kul för jag kan verkligen ställa alla frågor om allt och hon svarar :) Underbar praktik helt enkelt!
Och den har gått sakta på ett bra sätt, annars är det helg hela tiden och för er kanske det är positivt men jag jobbar ju på helgerna så det är veckorna som är lyxiga för mig ;)
Nog om det..
Har ju även haft Ratata hela veckan och det har sätt ut såhär:
Söndag: Skritt runt sjön 30 min
Måndag: Skritt i ridhuset 30-40 min
Tisdag: Vila
Onsdag: Skritt på utebanan 30 min
Torsdag: Galopprogrammet
Fredag: Promenad
I morgon tänkte jag ta och rida ut en sväng. Så länge det inte är jakt vill säga. Hur kollar man upp det tro?
.
Hade även Dino idag lekte mest runt lite i ridhuset eftersom Ylva tränade igår, ville inte rida ut då det var typ storm ute och jag ville inte riskera livet ;) haha
.
I morgon är det ju jobb som vanligt sen rider jag Rune, kanske kan flörta lite med Lisa så man får sällskap :)
Aja får se hur det blir, efter det ska jag iaf ta det lugnt :) Plugga lite kanske ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback