så..

Efter tre helt datorlediga sagar sitter jag här igen :)
Har faktiskt varit jätteskönt att varit ifrån allt lite :) Självklart har jag ju kollat fejjan i mobilen ;) kan ju inte vara helt frånkopplad :P
.
Vet inte riktigt var som hänt sen sist, red för Camilla i måndags, red Sultan och Bolle gick super med båda :)
I tisdags hände det mycket kan jag säga, ridsportsförbundet var hos oss och filmade inför en reklamfilm för idrottlyftet. Det var riktigt kul, vi fick vara skådespelare för en kväll :)
Så fort filmen släpps ska jag självklart länka den här så alla får se :)
Älskar dig gumman! <3

Kommentarer
Postat av: frida/ruby

Naw så söta som socker ni två, vi får ta en promenad någon dag, du jag, och våra små ponnys :)

Svar: Ja det får vi göra! :)Kram!
Jennie

2012-10-04 @ 23:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback