Helgen

Sorry har verkligen inte haft tid för denna lilla blogg som knappt några läser ;) haha
Men har väl varit i stallet varje dag och ridit eller bara varit där ;)
Igår följde jag med Sara Li på hoppträning utanför Nyköping. Kul att följa med och se att även dem som rider på så häg nivå också har saker som måste förbättras. Alltså nu menar jag alla i gruppen och inte vara Sara ;) haha
Kul att se :)
Idag var det skola som gällde och jag red Booster igen, gick inte alls så bra som det gick sist, men är ändå helt nöjd.
Drog sedan direkt till Finntorp för att va med på hoppträningen med Sigge :)
Han skötte sig galant! Super fin och verkligen suger tag i hindrena och tycker det är skit kul!
.
I morgon börjar jag 6 som vanligt. Jobbar till ca 14 sen 15 ska Frust samlas inför spökkvällen som börjar 18, och sen blir det övernattning där och barnen hänger kvar till 10 dagen efter.
Då blir det direkt för mig att gå på möte med styrelsen sen jobba i stallet och kanske kommer hem vid 19-20 på söndag ;)
En riktig stall helg helt enkelt! :P
.
Så nu har ni fått en liten update! :)

Kommentarer
Postat av: Amandizz

Hejj Jennie!
Du vilken linje och inriktning går du på gymnsaiet?

Tacksam för svar!

Puss&Kram

2012-10-22 @ 15:09:04
URL: http://amandizforsling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback