Dålig uppdatering igen...

Ja uppdateringen är ju inte på topp, men det bli ju inte så roligt att logga in här och skriva ett inlägg om någe, när man får anonyma skit kommentarer. Fattar inte varför folk tycker att det är så roligt att tracka ner på folk?
Inte för att jag ens tar illa upp av att bli kallas häxa, men fattar inte vart det gick fel för personen ifråga.
.
Nog om det, i torsdags hade jag praktik eftersom jag inte hade i måndags, började vid åtta, vi mockade sen drog vi till Hjelmskyl där dem är i full gång att rida in 2,5 åringarna, jättekul att få vara med och studera hur dem gör från häst till häst, man lär sig massor! :)
När vi var klara där drog vi tillbaka till Saras stall och där plockade vi in hästarna och jag red Maaike direkt efter insläpp, sen hjälpte jag henne när hon red sin 3-åring Lakritz, eller skulle hjälpa med det behövdes inte ;) haha
Sen red vi ut en sväng på Winner och Syltan.
.
I fredags var vi till strömsholm och kollade på elithoppningen med skolan , kul att se. Dock kan jag bli lite utträkad när man ser hästarna hoppa samma bana gång på gång, men det är ändå kul när det händer saker hela tiden ;)
Hoppade sultan på kvällen för Sara och det gick så himla bra, självklart tabbade jag mig några gånger och det blev lite fel. Men jag är ju som sagt en dressyrryttare så det vore ju konstigt om det blev perfekt varje gång :)

.
Och som vanligt jobb lördag söndag.
Idag hade vi FRUST möte innan sen stannade Ronja kvar och hjälpte mig med allt jobb, suveränt!
Verkligen guld värt, Tack Ronja!!! :D


Kommentarer
Postat av: Ronja

Det var så lite så! Alltid kul att hjälpa till när msn ändå inte har någe att göra hemma!

2012-10-15 @ 14:16:34
URL: http://ronjahultman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback