Anonym

Fick en kommentar:
Hej Jennie jag tycker du har en ganska fin blogg men du berättar inte så mycket om ridskolan asså eleverna o hästarna där o du ser rätt sur ut!!!!
 
Svar: Asså jag kan ju inte sitta på min blogg och skriva om eleverna på ridskolan om dem själva inte har bett mig om det, det är helt enkelt inte schysst mot dom!
Sen skriver jag ju om hästarna jag rider och hur det gick , jag kan ju inte sitta varje kväll och skriva hur varenda häst i stallet mår, det är inte riktigt vad denna blogg handlar om, den handlar om mitt liv, inte om hästarnas. Vill ni att jag skriver om någe specifikt om just hästarna så får ni självklart fråga så skriver jag om det. Men som sagt kan inte skriva om varje häst varje dag. 
Och att jag ser sur ut, det är tråkigt att du tycker det. Vi måste ju ha träffats eftersom du tycker jag ser sur ut, kanske hade en dålig dag när just vi sågs? Jag brukar iaf inte gå omkring i stallet och vara sur ;)
.
Så hoppas du fick lite svar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback