Zebbomo

Red ju Bobo också :) Procentmässigt gick det mycket bättre och i det stora hela också,. men fick aldrig någon bra känsla, men det kan ju inte alltid kännas bra ;)
Han var skitfin på framridningen och allt kändes prima. När vi sedan gick till ridhuset för att vänta utanför segade han ihop igen. Väl inne i ridhuset fick jag aldrig fram honom innan jag fick startsignal så det gick lite på halvfart ;)
Men vi lyckades skrapa ihop hela 70% idag. Dock tar jag det inte så allvarligt eftersom det var en klubbtävling, på en riktigt tävling hade jag nog inte ens fått 60% ;) haha
Nä men är helt nöjd, nu vet jag ju vad som händer och vad jag måste träna på inför våra riktiga tävlingar! :)
Bästa bilden mamma lyckades få ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback