Utveckling

 Det känns verkligen som att jag har utvecklas ganska rejält på denna korta period.
Från att Finntorp öppnade igen tills nu känns det som om jag har lärt mig mer än vad jag gjort dem åtta åren innan. Och det är så jäkla kul att man faktiskt kan säga att man kan rida någorlunda bra. Det finns ju alltid något att lära sig men nu känns det liksom som att jag har kommit en bit på vägen och det är helt underbart :)
Jag har suttit och kollat lite på filmer från tidigare och det är helt sjukt hur dåligt jag red :P haha
Har dock inga nya filmer, men får väl se till att fixa det snarast så jag kan visa er skillnaden också :)

Kolla bara här liksom ;) haha
Denna är ju hyffsad iaf, men det är mer en ögonblicksbild ;)
Så jäkla ledsen över att jag itne har några filmer eller bilder från när jag red Bijou i somras, när det fortfarande gick att rida henne, eller sista tiden när jag red henne för Camilla, hon va så jäkla fin och jag kan nog säga att det var hon som lärde mig att rida på riktigt, Man kan inte vara sitta och mer rida utan rida varenda steg.
Kan ju säga att jag var lagom trött efter ett pass med henne :)
Har en film på när jag rider henne, men den vågar jag inte ens lägga ut då jag inte hade en egen balans på den tiden(läs ett halvår sen) och i varje lättridningssteg så flyger min hand ut på egna äventyr och hennes huvud går fram och tillbaka hela tiden. Usch stackars häst!
Mkt bättre, dock är det lättare att rida en häst som går bra ;) haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback