Tjenare tjenare

Har egentligen ingen tid att blogga alls då jag har plugg som måste bli klart. Men det står helt still i huvudet på mig, kanske måste gå och ta en dusch för att få igång flödet igen ;)
Vem kommer på idéen att skriva om två författare från andra epoker, låter helt vansinnigt ju!
Aja har väl inte jättemycket kvar att göra, ska skriva klart om den sista sen ska jg jämföra dem med varande. Hoppas på ett bra betyg men så länge jag får godkänt på denna är jag hyffsat nöjd ;)
.
Jobbade ju idag som vanligt, av någon anledning flög timmarna förbi och allting kände så lätt idag. Undra om jag glömde någpt? haha' nä det tror jag inte.
.
Dirket när jag kom hem åt vi sen drog vi vidare till ÖB där jag köpte:
- Domkraft till bilden
- Fälgkors -ll-
- Gummistövlar!!!! Mina första par någonsin (om man inte räknar med bäbis stövlarna man hade då) vet, jag är hästtjej borde ju fan ha ett par stövlar iaf, men nej du det kan jag säga att det har jag inte haft, men nu fan har jag det ;) haha
- Köpte även ett glasögonfodral då jag tappat mitt i golvet hundra gånger och glasögonen flyger varje gång så köpte att lite mera stabilt nu ;) (Måste fan ta tummen ur och fixa linser snart också)
- Sen köpte jag ett par solglasögon också, kostade bara 39 kr så vafan om jag inte gillar dem i sommar längre liksom ;) haha
Själv tycker jag alltid att jag ser trög ut i solglasögon, men men :P
.
Ja det va väl min dag kan man säga.

Imorgon är det jobb igen och efter jobbet blir det lite programtäning med Bobo. Tycker faktiskt att mitt projekt knatar på framåt ordentligt nu! :) Kul.
Grönt kort-kursen är ju också påbörjad :)

Kommentarer
Postat av: Ronja

Vart tar du gröntkort? :)

Svar: I katrineholm, på västra sörmlands ryttarförening :)Men Mellösa ska ha en på lovet om du vill gå :P
Jennie

2012-11-18 @ 08:51:11
URL: http://ronjahultman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback