Riktigt seg dag..

Vaknade vid 9 och drog ut till Agnes på Finntorp vid 11. Hjälpte henne lite i stallet och jag kände mig som en riktig sengångare. Jag tål vekrligen itne att sova på morgonen för då blir jag en zoombie resten av dagen.
Men men, i helgen blir jag en zoombie ändå ;) börjar jobba 6 på lördag som vanligt, sen börjar jag 6 på söndag denna vecka också då det är dax för vår första hopptävling!! Yeey :)
Som tur är kommer underbara Marina ut strax efter 6 och hjälper mig. Ibland måste man bara älska hästmänniskor, hon går upp kanske iaf 2 timmar tidigare än hon behöver för att komma och hjälpa mig! (Y)
.
Själv kommer jag ju vara med och tävla på söndag, har anmält mig på Bobo eller Sigge. Om jag får Bobo hoppar jag 70 men om jag får Sigge tar jag 60, känner mig inte lika säker på honom ;)
Men hoppas det går bra :P haha
Skulle ju vilja att min nya kavaj kommer innan dess, men det lär den inte göra, så får inviga den på dressyrtävlingen som är om yttligare två veckor :P Då hoppas jag på att få tävla Bobo och sen tänkte jag starta en ponny bara för att visa vilka fina ponnysar på har på ridskolan, men jag vet inte riktigt vem. Några förslag? :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hum kanske sultan eller Michelle eller kalinka vad sägs om en av dem tre? :) kram <3

2012-11-08 @ 21:48:54
Postat av: Ronja

Sultan eller Bolle! :)

2012-11-09 @ 19:41:41
URL: http://ronjahultman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback