Ponnysar

Jag ställde ju frågan vilken ponny jag ska starta på dressyren och fick då som förslag,
Kalinka
Michelle
Sultan
Bolle
Den som jag har funderat på mest är faktiskt Michelle, men sultan har jag också tänkt på. Är faktiskt inte helt hundra på vem jag ska ta,. Kanske tar flera.
Michelle skulle verkligen vara jättekul att starta då hon är så himla fin när hon går  form :) Hon blir så maffig och häsrlig att sitta på. Men sultan är ju också väldigt härlig att rida när det går bra,. Men jag måste ha i åtanke hela tiden att jag kommer bli väldigt nervös vilket kommer att smitta hästarna så måste ha en lugn häst från start :P
Men jag blev faktiskt riktigt sugen på att ta Kalinka nu när någon kom med förslaget. Nej jag får väl starta tre gånger helt enkelt ;) haha Bolle är jag inte så sugen på att starta, + att alla vill ha honom har jag sett på anmälningslistan :P
Sultan ärväl inte heller den som står högst upp på önske listan, men Michelle, Kalinka och Bobo gör det :P haha
Får väl ta alla tre helt enkelt ;)
 

Kommentarer
Postat av: Frida/Ruby

Hihi precis som du säger du får starta alla tre helt enkelt :) kram <3

2012-11-10 @ 22:20:12
Postat av: Fanny

Vilka fina hästar! :)

2012-11-11 @ 16:35:23
URL: http://fawila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback