Oj vad det går...

Kom o tänka på idag att nästa helg är det ju första advent!
Vad är det här. Jag har ingen jullängtan alls och julklappar är långt ifrån färdigt.
Just nu ser jag bara fram emot kryssningen nästa vecka!! :P Så jävla kul det ska bli!!
Sist hade jag ingen täckning alls när vi var över gränsen, så man lämnar precis allt kvar i Sverige och festar gärnet! :P Helt underbart! Åker ju med dem bästa, Malin, Emma och Becca vi kommer ha så jäkla kul :PNog om det.
.
Idag va jag på andra delan av grönt kort-kursen, bara typ 7 kvar! Känns väldigt långt borta just nu, men va tusan vad gör inte det!
Hade specialidrott idag och jag red Sparky. IDag fick vi rida fram självständigt sen ge en analys på hur det kändes och vad man ville jobba vidare på. Slutade med att jag gjorde bogvikningar i skritt nästan hela lektionen. Men det gav sånt himla bra resultat. Han blev hur fin som helst, till slut kunde jag rida en hel diagonal bokvikning i trav utan att han drog iväg. :) För er som undrar vad bokvikning är så är det skänkelvikning där man "tappar" baken. Framdelen ska korsas bakdelen skiter man i typ :P Men summa sumarum gick kanon bra! :)
+ att jag fick reda på att jag iaf får MVG på riddelen av specialidrott A (Y)
.
Imorgon är det Vilsta som gäller igen då vi ska träna inför hästskötarexamen :)
Nä nu ska jag sova. God natt! :)

Kommentarer
Postat av: fia

Lycka t i mrg;-)

Svar: Tack! :)
Jennie

2012-11-24 @ 20:22:41
URL: http://irrorman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback