Måndag

Idag gav underbara Sara mig lite sovmorgon, väldigt omtänksamt tycker jag :)
Vid 9 plockade hon upp mig för att åka till Hjelmskyl. Där höll vi på med flera unghästar och löshoppade några hästar :) Måste säga att dem är jäkligt snabba på att vända ;) hinner inte alltid med.
När vi var klara där drog vi vidare mot hennes stall för insläpp och motionering av pållar :)
Vi började med att Rida ut på Cleo och Syltan. :)
Sen trimmade vi Maaike och Winner tillsammans på banan. Gick dock inte så bra då jag bara fick fokusera på att inte tappa min ena sko som dragkedjan gått sönder på ;) Hatar dragkedjor!
Sara hoppade Hugo lite också och jag lekte hinderpersonal.
.
När Sara skulle åka med Lakritz till Hjelmskyl så droppade dem av mig i Flen, va tvungen att åka hem och hämta mina ridstövlar sen drog jag vidare mot Finntorp fördressyrträning. Hann dock inte vara med på första idag så red bara i sista gruppen. Red Sultan och det gick helt okej. Kändes lagom ;) haha varken dåligt eller wow liksom :P
Helt nöjd! :)
.
I morgon är det dags att åka till skolan igen.
Haha så man ser ut :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback